Mulya

Guru Geografi di MAN 2 Tangerang, Banten sejak tahun 2011 s.d sekarang. Aktivitas utama mendidik, selebihnya berkebun, menulis, berorganisasi, dan memancing....

Selengkapnya
Dinten Sabtu Dinten Panungtungan
https://malangtoday.net

Dinten Sabtu Dinten Panungtungan

Dameul ti dinten senen nepi ka dinten sabtu capena teh karasa pisan. Ngajar murangkalih di madrasah ngeun nyalira, guru geografi ngeun abdi wae sorangan.

Lamun diitung mah nepi ka 36 waktos sa dinten teh. Aya hiji dinten nepi karena salapan waktos. Sadinten aya ngajar pinuh ti kelas ka hiji, ka dua, jeung saterusna.

Lamun ASN mah ngajar teh ulah kurang tidur 24 waktos. Lamun kirang kudu nambih di sakola nu sejen supaya nepi 24 waktos sertifikasi tiasa dipasihkeun ka guru. Lamun teu kacumponan 24 waktos sertifikasi moal di pasihkeun.

Zaman ayeuna mah guru teh seuer pisan kadameul ieu jeung itu, sanes fokusna ka paningkatan kamampuan murangkalih elmu pangatahuan, sareng ngabentuk sikap jeung parilakuna.

Zaman ayeuna TV geus loba, media sosial, internet nanaon geh tiasa di raos ku murangkalih. Lamun leres mah alus murangkalih teh nambah kapinteran. Nah lamun jore murangkalih teh sok tuturut munding. Mikalampah ka gorengan .

Mugi-mugi ka cape teh tidak dinten Senen nepi ka Sabtu, kabayar lamun murangkalih teh jadi jalmi pinter, sukses, someah. Aaminn

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Komentar

ngajar teh ulah kurang tidur 24 waktos begadang kitu nyak?

10 Feb
Balas

InsyaAllah cape ge pami diniatan ibadah mah janten berkah...

10 Feb
Balas

Bergabung bersama komunitas Guru Menulis terbesar di Indonesia!

Menulis artikel, berkomentar, follow user hingga menerbitkan buku

Mendaftar Masuk     Lain Kali